Kullanıcı Destek Birimi

Kullanıcı Destek Biriminin görevleri: 

  1. EBYS süreçleri ile ilgili mevzuat ve standartları takip etmek ve uyum sağlama süreçlerini yönetmek, 
  2. EBYS’ni kullanacak personelin sisteme tanıtılması için bilgilerin girişini yapmak, rol ve sorumluluklarını tanımlamak, yetkilendirme işlemlerini yapmak, 
  3. Üniversitemiz personelinin EBYS’yi sorunsuz kullanmasını sağlamak. EBYS’de çıkabilecek sorunlar için hizmet alımı yapılan firma ile iletişime geçerek süreci yönetmek, 
  4. EBYS kullanıcılarını yenilikler hakkında bilgilendirmek ve EBYS’de kullanıcıların sisteme ilişkin yardım dokümanlarına erişmesini sağlamak, 
  5. Üniversitemiz akademik ve idari personellerinin elektronik imza (e-imza) başvurularını işleme alarak Nitelikli Elektronik Sertifika Başvuru Formlarını Kamu Sertifikasyon Merkezi’ne göndermek ve e-imza hizmeti ile ilgili işleri takip etmek, 
  6. Elektronik posta (e-posta)  hizmetlerini vermek.