Kullanıcı Destek Birimi
Kullanıcı Destek Biriminin görevleri:
- EBYS süreçleri ile ilgili mevzuat ve standartları takip etmek ve uyum sağlama süreçlerini yönetmek,
- EBYS’ni kullanacak personelin sisteme tanıtılması için bilgilerin girişini yapmak, rol ve sorumluluklarını tanımlamak, yetkilendirme işlemlerini yapmak,
- Üniversitemiz personelinin EBYS’yi sorunsuz kullanmasını sağlamak. EBYS’de çıkabilecek sorunlar için hizmet alımı yapılan firma ile iletişime geçerek süreci yönetmek,
- EBYS kullanıcılarını yenilikler hakkında bilgilendirmek ve EBYS’de kullanıcıların sisteme ilişkin yardım dokümanlarına erişmesini sağlamak,
- Üniversitemiz akademik ve idari personellerinin elektronik imza (e-imza) başvurularını işleme alarak Nitelikli Elektronik Sertifika Başvuru Formlarını Kamu Sertifikasyon Merkezi’ne göndermek ve e-imza hizmeti ile ilgili işleri takip etmek,
- Elektronik posta (e-posta) hizmetlerini vermek.